Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

Väntar

Sitter och väntar på att hjärtat ska komma hem från jobbet.. :) Skickade med hjärtat en beställning på en smarties mac flurry på vägen hem.. :)

Igår efter skolan så ringde jag butiken miljö där jag köpte barnvagnen för att kolla med dom när dom hade tid att fixa Leo´s vagn och jag kunde komma in med den idag...
Sagt och gjort så åkte jag in med vagnen. Han som skulle fixa vagnen var inte där när jag kom så jag blev lite nervös för att inte den skulle hinna bli klar innan jag skulle hämta den igen..
Vi åke till affären så länge och handlade. Leo hade jätte roligt tyckte han.. Han slängde ner varor i korgen vi inte skulle ha. Han sprang runt så jag fick jaga honom..
Utanför butiken så åkte han brandbilen 2 gånger och hästen en gång.. Dom där sakerna man stoppar 10 kr i.. :)
Efter affären så åkte vi tillbaka till butiken och precis när vi kom så var vagnen klar...
Så nu är vagnen reparerad. :) Han fick fixa schuffleten, en ny trycknapp på fotsacken och en ny broms. Han bytte hela axeln... Bromsen började krångla redan en vecka efter att jag köpt vagnen förra året men jag har inte brytt mig om att lämna in den för det.
Men nu hade jag börjat tröttna på att bromsen var så seg och att man riktigt fick trycka hårt med foten för att den skulle låsas. Nu behöver jag bara toucha till den så låser den sig.. :)
Var tydligen ett känt fel hos Emmaljunga de där med bromsen så om den skulle krångla igen så var det bara att ringa..
Fick även veta att det var 2 års garanti och inte ett år på barnvagnen. När jag köpte den så sa den äldre som jobbar där inne att det är ett års garanti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar