Summa sidvisningar

lördag 27 augusti 2011

Den sköna väckningen

Godmorgon
Jag fick en skön väckning av Leo i morse... Han stod jämte min säng och skrek MAMMA, MAMMA, MAMMA tills jag slog upp mina ögon och då var klockan kvart 06.17 och Leo sa att han skulle titta på filmen Dino så jag startade filmen och Leo gick och la sig i sin säng... Jag gick och la mig o halvsov igen. Sen klockan sju så satt Leo och kastade träklossar så då var det dags att kliva upp.. Denna morgon pigga unge...
Jag satte på tv:n, laddade och startade kaffebryggaren och sen gick jag in i duschen. Hör Leo medans jag duschar och sen blir det tyst så då ropar jag på han och då kommer han springandes in i badrummet och tuggar för fullt.. Frågade vad han tuggade på och då hade Leo dragit fram pallen till bänken och ställt sig upp på pallen för att få tag på choklad... Han kan minsann hitta på allt, han är inte dum...
Leo ville ha en tallrik med yoggi till frukost som han precis tryckt i sig.. Om en timme ska jag göra lite gröt till mig och Leo..
Hade behövt åka in till stan idag men det ser ut som det ska börja regna så vi hoppar stan idag och tar det en annan dag i veckan...
Ska promenera bort till lekplatsen som är här i närheten istället..


En bild på Leo som leker snickare.. :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar