Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Tröttare än tröttast

Igår ringde bokningen och kollade om jag kunde jobba natten på samma ställe som jag hade mitt semestervikariat. Jag tog det.. Jag försökte tvinga mig själv till att somna men lyckades inte så bra så någon sömn blev det inte för min del.. Inatt var jag svin trött, fick kämpa emot för att inte ögonen skulle gå ihop. Hittade saker att göra så timmarna gick sakta men säkert framåt.. Jag gick och la mig när jag kom hem. Vaknade vid halv tio att kg var så varm i kroppen så jag kunde inte sova mer. Gick upp och gjorde mig en kopp kaffe.. Efterlängtat.. Om 40 minuter så ska jag promenera ut till Ebbarp för att promenera med hästen Ulla. Hon ska rehabiliteras för en rygg skada. Jag går med henne fem dagar i veckan i 45 minuter.. Riktigt snäll häst.. Idag har jag fått med mig Pia som ska gå med på promenaden.. Jag tror jag får köpa mig ett regnställ snart.. Jag har inget och det gör inget annat än regnar.. Bara för jag skrev det så tittade jag ut genom fönstret och såg att solen tittr fram smått mellan molnen. Brukar iaf bli en promenad på 2 timmar sammanlagt och det är bra.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar