Summa sidvisningar

fredag 26 augusti 2011

Fredag

Fredag idag!
Denna veckan har varit den drygaste veckan på väldigt länge.. Är förkyld och jag har haft feber, kraftig hosta mm. Tycker synd om Leo, vi har knappt hittat på något tillsammans men jag har inte haft någon ork.. Men i helgen ska jag och Leo gå på stan en runda har jag tänkt.. Ska leta efter en vinteroverall och vinterskor till han. Stanna till på lekplatsen vid surbrunnen och leka lite.. :)
Semestervikariatet är slut :( Jobbade min sista dag för en vecka sen. Men jag ska tillbaka dit igen fast då blir det nattjobb, resursen ringde mig i förrgår och kollade om jag kunde ta natten hela nästa helg.. :)
Leo ligger i sin säng och kollar på filmen Dino.. Det är en film han älskar och som han kan se om och om på flera gånger när filmen är slut..

På tisdag ska Leo till tandläkaren för första gången.. :)

Jag ska ta och plocka iordning här och sen när Leo sovit så ska vi promenera ner till affären och handla lite. Funderar på vad vi ska äta till middag idag? Carro kanske skulle komma på kaffe vid 2 tiden. Daniel kommer efter jobbet och sen vid fem tiden så har jag tvättid.. Fullt upp hela eftermiddagen..


2 kommentarer:

  1. Hör av er om ni vill ta en fika när ni ändå är i stan :)

    SvaraRadera
  2. Bor inte ni i hus? Tänkte på tvättiden :)

    SvaraRadera