Summa sidvisningar

tisdag 2 augusti 2011

Inlägg från mobilen

Jag blir tokig, jag kommer inte igång med mobil blogg... Jag försöker skicka ett sms "register" till 256447 men smset vill inte skickas iväg... Verkar som jag helt enkelt får strunta i det... Är det någon som kan med att blogga via en Iphone så säg gärna till. :) Använder mer mobilen än vad jag använder datorn nu förtiden så det hade varit rätt så smidigt om man bloggat via mobilen också..

Det var länge sen jag gjorde ett inlägg överhuvudtaget på bloggen men jag har inte haft tid, har varit fullt upp med saker hela tiden...
Vi har varit på Ölands djurpark på semester, vilket var totalt skit...
Leo har fyllt 2 år och jag har ett semestervikariat på det handikappsboendet jag hade praktik på som ligger alldeles intill dagis.. Perfekt!
Frågan är vad man ska göra efter semestervikariatet är slut? Förutom att söka jobb då. Kommer bli tråkigt att gå hemma igen sen...
Det är inte mer än 11 dagar kvar på semestervikariatet.. :/ Har nästan lite ångest, stormtrivs där.. En sak är säker, jag ska vara där nästa år med om man inte har något annat jobb..

Nu ska jag och gubben börja med middagen. Flintastek, klyftpotatis och beasås idag.. :) Mums
Jag, mamma och Leo ska åka in till lekplatsen antingen i Karlshamn eller i Olofström lite senare så Leo får busa av sig en massa..

1 kommentar:

  1. byt blogg skulle jag rekomendera till.som har blogg appar, vet att devote har en app..

    SvaraRadera