Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Handikapp

Leo ville inte ha någon gröt i morse, jag försökte och försökte få i han men icke.. 5 skedar fick jag i han sammanlagt.. Jag gav Leo en banan för det älskar han men inte ens den dög. Leo tyckte bananen skulle ligga på golvet för det var där han kastade den.
Imorse när jag gick och lämnade Leo på dagis så tyckte jag att jag hade Kevin, pappa och Flynnski långt framför mig.. Jag hinner ikapp dom vid affären och då visade det sig att det var Adam och inte Kevin.. Pappa följde med mig och Leo till dagis. Tänkte att jag skulle hoppat på bussen vid affären men jag hade 15 minuter till godo så jag fortsatte gå och hoppade på bussen 2 hållplatser senare.
Idag var vi på studiebesök på handikapps omsorgen.. Vi var där mellan 9-11 sen slutade vi.. :)
Vid halv tio ringde dagis och sa att Leo inte mådde bra och att han hade feber. Jag ringde mamma så hon och pappa åkte och hämtade Leo direkt.. Jag tror fortfarande att Leo får feber när han är trött. För varje gång dagis har ringt och sagt att Leo har feber så har han inte haft någon feber efter att han har sovit, Leo har mått hur bra som helst och varit pigg. När jag kommer hem till föräldrarna så sover Leo gott och vaknar 2 timmar senare. Leo var fortfarande trött och smått gnällig men efter en bit mat så piggnade han till och blev sig själv. 
Vi promenerade hem efter en stund och när vi kom hem så smäckte han i sig en mannafrutti, ett smörgåsrån och ett halvt digestivekex.
När älskling kom hem så åkte vi till City Gross och handlade.. När vi kommer in genom dörrarna så får Leo syn på den där guppande bilen som man stoppar tio kronor i.. Leo fick åka en omgång och skulle få åka en omgång till efter att vi hade handlat klart men sen tycke hjärtat att vi skulle ha en sån där kundvagn med en bil under som Leo kunde sitta i och till den kundvagnen behövde man en polett till som man fick hämta i servicedisken.
Var lång kö till servicedisken och Leo klängde på den guppande bilen så Leo fick åka sin andra omgång medans vi väntade. :) Leo hade jätte kul.. :)
Men aldrig mer att jag ska köra en sån skit kundvagn, den drog till vänster och den var bongstyrig att svänga med. Hjärtat körde och jag fick dra i kanten varje gång vi skulle svänga. Jag var så duktigt irriterad på kundvagnen men Leo hade jätte roligt att sitta där under. Han hade till och med dragit till sig någon vara som var i hans höjd och lagt den på golvet.. Söt unge..

När vi kom hem så gjorde vi varma mackor, det var väldigt länge sen jag åt det och det var så gott.
Hjärtat somnade i soffan efter middagen, som vanligt.. Jag sitter och hör på timmerstockar samtidigt som jag tittar på top model 11.

Leo är nog på väg att få vattenkoppor.. :(  Han har 4 prickar i ansiktet, återstår att se i morgon bitti om det kommit något mer..
På ett sätt är det skönt om han nu skulle få vattenkoppor så är dom överstökade sen och inte kan få det något mer. Men samtidigt är jag rädd för att dom kommer bli för besvärliga med massa kliande osv..

Klockan 8 börjar sveriges värsta bilförare och sen klockan 9 är det svensk maffia.. Blir sitta bänkad framför tv:n till klockan 22.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar