Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Bihåleinflammation

Jag känner på mig att jag har åkt på bihåleinflammation.. :( Och det gör förbannat ont.. Suck
Jag tänker vänta tills på måndag med att gå till läkaren.. Har precis tryckt i mig 2 st 500 mg alvedon så jag hoppas det hjälper lite iaf...

Denna helgen kommer kännas lite smått ensamt..
Gubben ska jobba 12 timmars pass både i morgon och på söndag..
I morgon skulle Leo´s faster och Theia komma en runda så så ensamma kommer jag, Leo och Ozzy inte vara.. Är det fint väder ute så kanske vi kan gå till ån och mata ankorna? Vad sägs Gisse?

På måndag är gubben ledig och då har vi planerat att åka till Leo´s lekland i Växjö.. Har frågat Marie om hennes familj var sugna på följa med så det håller vi tummarna för.. :)

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra idé det där med att mata ankorna :)
    Jag hör av mig imorgon när jag vaknat, blir nog lite sent inatt har jag en känsla av :P

    SvaraRadera