Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

Haft

Haft bloggtorka som vanligt... Har inte haft något direkt sug att skriva något blogginlägg, har inte vetat vad jag ska skriva om...

I morse så kom Leo och väckte mig, andra sänghalvan jämte mig var tom.
Jag undrade vart hjärtat var.. Och jag förstod att Leo kom och väckte mig för när jag tittade in på Leo´s rum så låg det en styck Daniel där och sov på golvet nerbäddad. :)
Hjärtat hade klivit upp när Leo hade vaknat i morse och så hade dom satt sig och lekt på golvet.. Kan det varit så att Leo lekte slut på han? Stökat ner hade dom iaf gjort.. :)



I eftermiddags så åkte vi hem till Marie och Jens med familj... Var bara Marie och Ella hemma, Jens jobbade och Moa hade sovit över hos en kompis..
När vi kom dit så packade jag och Marie ner Ella och Leo i sina vagnar och gick en lång promenad. Hjärtat och Ozzy var kvar i lägenheten så länge.. Både jag och Marie hoppades på att barnen skulle somna för ingen av dom hade sovit något.. Leo höll sig vaken och Ella somnade 2 minuter innan vi var tillbaka..
Märks att man knappt gått något nu när det varit vinter för jag var helt slut när vi kom hem igen.. "Dåligt samvete" Men nu när vägarna börjar torka upp och när det inte är så halt ute längre så ska promenaderna komma igång igen..
När vi kom hem igen så började Marie på middagen.. Hon bjöd på stek idag och gott var det.. Jens kom hem lagom tills middagen var färdig.. :)
Tog en kopp kaffe efter maten sen var vi tvugna att åka hem för Leo skulle sova.. Övertröttheten kom i bilen på väg hem..
Leo har börjat luta huvudet mot shuffleten när man är ute och går med vagnen eller om han åker bil och så somnade han på vägen hem också..
När vi hade kört halvvägs hem så ser vi 2 älgar som stod in till vägkanten.. Hjärtat stannade halvt på fel sida av vägen för att lysa mot dom och tog ner rutan. Lilla jag fick panik och sa flera gånger kör, kör Leo sitter i bilen.. Usch jag tycker inte om sånt.. Var en mamma med sin kalv.. Jag var livrädd att dom skulle få för sig att springa mot bilen. Hjärtat sa som vanligt nej, det är lungt och det gör dom inte.. Men han fick snällt skita i att glo på dom så mkt längre..


Leo och Ella väntar på mat. :)



Om en stund ska jag ta och göra mig i ordning för sängen och krypa ner.. I morgon är det skolan som gäller och Leo ska till dagis...
Hjärtat kommer köra in till stan i morgon och lämna lunchlåda till mig.. Ska hitta någon god meny på nätet efter mitt blogginlägg och bestämma mig för vad jag ska ha för något gott att äta.. :)
Hjärtat ska jobba eftermiddagspass i morgon så han kommer man bara träffa i någon minut innan man ska krypa ner i sängen..

Leta efter en god meny var det ja..
Natti natt!



Min älskling

                                                                      Tycker om dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar