Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2011

Dryg dag

Idag är en sån där dryg dag.. Tiden går sakta känns det som, inte för att jag har något speciellt inplanerat eller så men den är ändå seg..

Jag och Leo har suttit och kollat på filmen bilar2 nu på förmiddagen och sen när han skulle gå och lägga sig för att sova middag så ställde jag mig och diskade..
Dammsuga tänkte jag göra men jag gör det när Leo hade vaknat istället.. Vill inte brumma runt med den när han ligger och sover...

Tror jag och Leo ska ta oss en promenad sen efter allt är ordnat här hemma. Behöver ta en tur ner till tvättstugan också för att kolla om det finns någon tvättid ledig..
Berget växer för fullt..

Måste gå till affären också och se om dom har smarties, det var helt slut inne på coop forum när jag var där och handlade.. Måste ha sånt godis och pynta peppakakshuset när vi ska bygga ihop det. Annars blir det lite väl för tradigt peppakakshus...

Nu ska jag fortsätta denna dryga dag med att lägga mig i soffan en stund och vila..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar